åeh, ena dagen önskar jag att jag aldrig träffat dig och ibland vill jag bara ha dig här för mig själv

ojoj, jag som lovade bättre uppdatering. vi ser ju hur det gick med det..
iaf så igår var jag med alida på ga och kollade fotboll hela dagen, sen på kvällen var jag med andyfisen här hemma.
idag var jag också på ga, men försov mig.. hihi sorry alida. skulle ta bussen halv 11 hade vi bestämt men jag vaknade 10. så fick bli en timme senare ist. sen efter fotbollen så gick vi till mezo och fikade med japhet och jalal, trevligt trevligt. just nu sitter jag med mitt te för det är så saaatans kallt ute.. ikväll blir det linnea & kanske julia, får se vad vi hittar på för skoj :)

NYÅR IMORGON MED SARA!!!


Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0