emmy hissar slash dissar

djurpälsar & kött. jag har aldrig brytt mig direkt förut, men av någon anledning har jag börjat göra det nu. jag tycker att det är jätte fint med pälsar och jätte gott med kött. men tyvärr så mår jag så fruktansvärt illa när jag tänker på vad det egentligen är. kan knappt äta en skinka på mackan för jag tänker direkt vad det egentligen är jag äter. funderar faktiskt på att inte äta julskinka mer.. & ni som vill bära pälsar på er i vinter, varför inte köpa en fuskpäls istället? jag tycker iallafall att de är lika fina.
OBS!!! inget illa menat mot er som har riktiga pälsar, detta är bara vad jag tycker.


julgodis.
alla som tycker jag är knäpp nu, upp med en hand. det är faktiskt såhär att jag har insett att om detta inte hade funnit hade alla sluppit att bli svullna på magen under julen.





julen. för vet ni vad, att även om jag inte kommer få allt det jag önskat mig så gillar jag julen. det är alltid mysigt, förutom vissa stunder där folk är stressade över att de ska hinna med att handla julklappar, mat o.s.v. så är faktiskt de flesta väldigt snälla och gulliga. Man kan helt enkelt släppa sina små bekymmer ett tag, för att vara extra snäll vid juletid hör liksom till. fast, visst hade det varit bra om alla var lika snälla året om.

folk som kan ge komplimanger. detta är riktigt viktigt i livet. Om du tycker att någon har en fin tröja eller är lite extra söt en dag, så ut med det! låt personen få veta det. många har svårt att ge komplimanger, jag tror det har med avundsjuka att göra. Istället för att säga en komplimang kanske man säger något nedlåtande till personen, men vem tjänar på det? ingen. Var snälla mot era nära och kära.


Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0