sommar & sol

beklagar att jag inte har hört av mig på ett tag, detta beror på att jag har haft fullt upp. igår vaknade jag upp hos älskling, jag å hans mamma lämnade linus på fritids sen åkte hon och lämnade mig här hemma vid 9 ungefär. när linnea vaknat cyklade vi ner till stranden, där träffade vi massa folk. jag badade!! :o sen åkte vi hem lite efter 5, på kvällen var vi hemma hos baltzar och såg på film med folk, och jag lovade mig själv att jag ska aldrig mer se på skräckfilm. usch fy blä, jag får bara mardrömmar. nu är messi rättså sur på mig för han vill leka men jag bara sitter här, får väl leka med honom om en stund och senare ska jag nog bada honom. när linnea vaknat, som vanligt vaknar hon typ tusen timmar senare än mig.. så ska hon åka till frisören sen tror jag det blir stan för oss, inatt sover jag hos andyhjärtat.
puss





Kommentarer från er söta läsare
Postat av: linnea fucking wifvesson (hhh'

hahahaha, ba för jag gillar å sova :(((((

ja messar dig sen, drar ti stan nu :) <3

2009-07-01 @ 12:07:02

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0