helsingborg igen

i torsdags kväll var vi med ludde och ålle, mys i trädgården med dip och filtar och ljus. igår åkte jag till mormor och morfar igen vid halv 3, hela eftermiddagen gick ut på att vara fast med ögonen i en sjukt bra bok, tro det eller ej! somnade vid halv 12, sen vaknade jag vid 5 och kunde inte somna om igen.. fuck, trött som fan idag då. farmor och faster kom vid 10 och hämtade mig, sen somnade jag i bilen påväg till helsingborg igen. när jag kom hem var messi väldigt glad och studsade fram till mig, så himla smickrande. jag var med linnea ett tag, min sjukt saknade bästa vän. vi kollade på 2 filmer och drack läsk, hihi. ikväll är hennes familj hos jakob så jag drar mig dit efter jag ätit :)


 


Kommentarer från er söta läsare
Postat av: linnea wifvesson

JAG ÄÄÄLSKAR DIG MIN BÄÄÄSTA VÄÄNNN :D:D:D:D::D:D:D:D:D:D::D:D (LLLLL)

2009-07-12 @ 19:28:47

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0