växjööööö <3

tisdags dag + kväll var väldigt mysig hos mormor & morfar. vi spelade kort, jag vann 20 kr (y) nybörjar tur på poker? hihi, kanske. la mig rättså tidigt och vaknade sedan vid 9 ungefär igår. vid halv 11 åkte jag till emelie, saknat henne massor. vi var på stan ett tag, träffade ålle och thuresson. på kvällen sen badade vi med lukas, ludde, ålle och thure i emelies pool. väldigt väldigt lyckad kväll må jag säga, saknat alla gamla godingar.
idag har jag och emelie fotat en massa, de bilderna får ni senare. vi ska snart äta kina mat, muums! ikväll träffar vi folket igen :D toppen.
det fotades en hel del igår så här kommer ett par bilder

ålle & jag


brottning mellan mig & ålle


brottning mellan mig & thuresson


hela gänget;
ludde, emelie, thure, jag, lukas, ålle

Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0