torsdag

gokväll.
hade en väldigt trevlig kväll igår med andy, två filmer + massa godis (y) great!
vi gick och la oss för att sova vid tre tiden, trots det är man som vanligt morgonpigg
och vaknade vid nio imorse, insåg att jag kommer inte få liv i min älskling förens
om några timmar. så då la jag mig igen.. somnade faktiskt och vaknade inte
förens vid tolv, toppen. Försökte väcka min lata pojkvän, efter en stund lyckades jag. 
gick och tog fram frukosten och sen åt vi. För min del blev det gröt och macka. efter
frukosten hade vi ingen fantasi alls och var rättså negativa, men kom till slut på att vi
kunde åka ner en sväng till stan och det gjorde vi. blev väldigt lyckat, vi åt en räkbaguett
på ebba's och gick i massa goa affärer (affärerna var mot andys vilja) men som
emmys pojkvän får man faktiskt stå ut med sådant. vi åkte hem igen vid fyra tiden
slöade oss en stund sen stack jag på träning, inte tränat fotboll på mer än en vecka,
så det var mkt mkt roligt! kvällen blir lugn för min del.

det får även bli ett grattis till max rick idag, för han fyller år :)

för att inte andy ska blir sur, så: det är han som tagit denna fina bild

Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0