us against the world

idag vaknade man då upp hos älskling, ensam hemma där. andy var på jobbet och resten också antar jag. efter att jag legat och dragit mig i 45 minuter ungefär så gick jag upp, tog på mig käder fall i fall någon skulle komma hem och sedan gick jag ner och åt frukost. två mackor med smör blev det. när jag var färdig tog jag bussen ner till stan. gick först en runda på söder medans jag väntade på bror, när gustaf kom gick vi till lite affärer, sen kom johanna och då gick dom efter en stund. jag stannade kvar på gina, köpte mig en jeansjacka (bilden), en bh och två par trosor. sedan gick jag till stranden där jag mötte upp gustaf, oliwier och aulin. var där ett tag sen ville linnea träffa mig så jag mötte henne, vi gick hem till mig å jag duschade. sen kom amanda, vi var ute ett tag sen skulle alla hem och äta. sedan gick jag ut igen vid halv tio eller något och träffade linnea och emilia, wiiie, det var mysigt. just nu pratar jag med min pojkvän i telefon, han sjunger, haha så gulligt det är när han gör det. tror jag ska sova snart, upp vid halv 6 imorgon och gå med mamma (y)
puss


Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0