jag ska stråla av glädje som aldrig förr. bara vänta, så ska du få se. . .

. . .OCH FY FASEN VAD DU KOMMER ÅNGRA DIG SEN

nu har jag nyss kommit hem från stan, jag och alida fikade och snackade en massa och sen gick vi runt och gjorde ingenting, gick upp på mc där vi träffade hennes kompisar, jonathan och kevin. sen åkte jag hem och på vägen gick jag hem till sjuklingen ida, stackars henne och stackars mig att hon är sjuk. så det blir bara hemma mys för mig idag tror jag, köpte mig en ansiktsmask i stan så jag kan göra mig lite fräsch ska även dricka te och bara ta hand om mig själv, det kan behövas det lovar jag.


Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0