när jag blir stor ska jag uppfinna en tidsmaskin, för såna människor som mig.

det var bara jag och 4 andra som tog oss till skolan för att titta på filmen om andra världskriget, självklart stjärna till oss som mia sa :) efter det gick jag hem, duscha och så, skulle egentligen hunnit plugga men andy kom direkt. så fick plugga lite grann när han var här, som vanligt blir det inte mkt plugg... sen ringde mamma och fråga om jag skulle med ikväll, trodde hon menade och köpa jacka men jag hade tydligen sagt att jag skulle med till djursjukhuset för besök med valpkursen, så hängde med dit. väldigt roligt faktiskt! sen hem, baka till öppet hus imorgon i skolan vilket jag inte hann förut idag och nu sitter jag här. dags för sängen snart så man hinner sova ut tills imorgon.
förövrigt så är jag stressad för typ första gången i mitt liv, och när lärarna sa i skolan idag att jag var den lugnaste eleven så blev jag bara mer stressad. har så sjukt mkt att göra och har verkligen inte tid! äeh, emmy klarar detta för hon har alltid klarat av att hantera stress.


Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0