det känns som att allting är förstört, fast att jag vet att det inte är så

vaknade upp klockan halv 8 imorse, ensam i min brors säng eftersom andy inte kom igårkväll. jag åt frukost sen åkte jag på match. vi vann med 3-1 och hade bara med oss 11 spelare = inga avbytare. mycket bra kämpat tjejer! efter matchen åkte jag hem och pluggade några timmar, sen kom andy och han åkte nyss hem. vi cyklade till maxi för jag trodde de hade extra pris på godiset, men det var tydligen inte idag men vi köpte godis iallafall. nu ska familjen snart äta pizza för att fira att friggeboden är inredd och färdig, vilket betyder att jag kommer nog tillbringa största delen av min tid där ute ♥


amanda jensen - darling, go home

Kommentarer från er söta läsare
Postat av: Cassandra

Älskar låten :) måste se er friggebod nu när den är klar!:)<3

2009-09-13 @ 22:41:50
URL: http://cassandrastridhh.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0