en utveckling mot det bättre

matteprov idag och det gick rätt bra, inte helt. hade gått bättre om jag pluggat lite mer men så är det ibland. jag lånade en ny bok idag eftersom jag läst ut den andra, den nya heter 'som jag vill vara' och är skriven av katarina von bredow den också, många av mina vänner säger att den är bra så får lita på det.
vet ni, jag tror helt ärligt på horoskop. varje gång man läser sånt i tidningar så stämmer det in perfekt, verkligen läskigt tycker jag.. men denna månaden var det positivt så hoppas jag inte inbillar mig.
nu ska jag snart åka och träna ♥

Kommentarer från er söta läsare
Postat av: lintaaaaaa

sjukt bra bok. tror inte det finns en bok av henne som jag inte läst! kan rekomendera alla emmsan ;) love <3

2009-09-24 @ 20:06:49

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0