jag skulle ha varnat dig, nu kommer jag istället njuta av hur du kommer lida

hej igen! jag tyckte att jag var så himla pigg i lördags vilket jag egentligen inte var, för sen mådde jag riktigt piss på natten och även på söndagen och måndagen och i tisdags åkte vi till akuten och då fick jag äntligen medicin. så nu är jag nog snart frisk, har bara ont i halsen nu men känner mig ganska pigg förövrigt så kaaanske blir skola imorgon. jag har aldrig längtat så mycket efter att få gå till skolan, but I miss my friends :(
eftersom jag har gjort två delkapitel i matteboken nu så tycker jag att jag faktiskt får börja kolla på one tree hill säsong 4 nu, wiiie
puss på er

Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0