ge mig en anledning att kämpa för dig

"jag har inte kunnat skriva på länge, inte såhär. för jag hade ingen som dig, ingen som gjorde mig glad och som sedan krossade det men sen gjorde mig glad igen och gav mig förhoppningar. ingen som gjorde allt det där och jag vet inte ens om du gör det med mening, för jag känner inte dig. jag vet inte vem du är, om du delar samma intressen som mig, gillar du samma musik som mig, sån som andra kallar knäpp? gillar du samma kläder som mig? gillar du att läsa böcker? gillar du att tänka och skriva?, men vänta nu, inget av det dära spelar ju någon roll längre. det spelar ingen roll vem du är eller vad du står för, det spelar ingen roll. ingenting spelar roll, förstår du det? för det jag inbillade mig fanns inte där och hade jag känt dig hade jag vetat"

Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0