DON'T DIE WONDERING



firade jul i växjö på både julafton och juldagen, precis som alltid. ena dagen med mammas sida och andra med pappas. i söndags shoppade vi och jag hittade äntligen en jacka som är både varm och som man inte ser tjock ut i. igår var jag på shoppingrunda igen och lite så, på kvällen såg jag bio med mathias, widlund, hagnäs och cuppe. idag har jag varit i stan och fikat med madde, just nu håller jag på att koka pasta och ikväll ska vi spela inomhuscup, flera veckor sen jag spelade fotboll så är lite nervöst faktiskt.
där var ungefär allt jag gjort sen vi hördes av senast, förutom vissa smaskiga småsaker.

Forget all the reason why it don't work, and believe the one reason why it will.


Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0