give me some space

godkväll. jag hinner verkligen inte med allt jag behöver/vill i mitt liv. fick hoppa träningen ikväll och har pluggat varenda sekund sen jag kom hem vid halv 4, och jag är ännu inte klar.. hjälp mig någon? tur man slutar halv 10 imorgon efter matteprovet (som jag förövrigt kom på att jag skulle ha idag) bra emmy, BRA. vi hörs när jag är klar, om någon timme skulle jag tro.

såhär fräsch är jag en fredag eller lördagskväll med tandkräm runt munnen, mums


Update 23.04 från min iPhone: vi får höras imorgon istället. Nu har jag pluggat alldeles för länge så det bara snurrar omkring en massa mattetal, kognitiva scheman och nervsystemsubstanser i mitt huvud. Jag behöver sömn, så good night sweethearts!


Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0