du eller någon annan, the same shit

vaknade idag och mådde riktigt illa, satte på snooze några gånger tills det gått 45 minuter och då gick jag upp, gjorde mig lite te men insåg att illamåendet inte skulle gå över. alltså blev jag hemma från skolan. sedan sov jag gott tills mamma kom hem på lunchen, jag behövde absolut de timmarnas sömn. i eftermiddags mådde jag lite bättre så jag har läst lite i fysik boken, gjort matteläxan och svenska läxan. känner mig riktigt stolt att jag orkade med allt det.
skulle även gått på campeons öppethus ikväll & träning såklart. nu blir det inget av det. jag är ändå rätt säker på att campeon blir mitt förstaval, det känns helt klart mest rätt, iallafall just nu.

Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0