jag saknar den där stunden som vi hade, när vi precis blivit sams

min dag idag började med att jag blev väckt klockan 7, vi skulle sjunga för min bror som fyller 18 år idag. sedan skolan som gick hyffsat snabbt, efter skolan åkte jag direkt till tränings akademin där jag tränade i 1 timme och 40 min. sedan tog jag bussen till stan och väntade på min kära familj ett tag för att sedan äta en mysig middag på haket. nu sitter jag här i min hello kitty pyjamas & mina muscho tosso, jag älskar dem precis lika mycket som min hund. har även tänt ett vaniljljus så det blir varmt och gott här inne när jag ska sova.. nu ska jag mysa med familjen ett tag & sen sova.


här kommer ett par bilder på mig & bror



Kommentarer från er söta läsare
Postat av: Carina

Såå sööta ni är, lintottar och så solbrända

2010-01-24 @ 20:02:00

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0