jag har gjort många misstag, du var ett utav dem

det är nog dags att uppdatera lite nu, var på gothia en vecka och det var totally amazing måste jag säga, kom hem och sov ungefär i 2 dygn, åkte därefter till polen på spa och vilade upp mig rejält med massage och algerbehandling o.s.v. kom hem i torsdags och igår var jag på festivalen, hade riktigt roligt igår! & ikväll är vi på det igen, förhoppningsvis.
det känns som att jag inte har mycket tid till bloggen men ska försöka hinna med den, någonstans måste jag ändå få ut mina känslor och här är ett bra ställe, det är även en helt annan grej när man vet att andra läser & det gillar jag. om en halvtimme sitter jag på bussen ner till stan med ellen, hoppas ni mår bra.

några få bilder från liseberg och polen









Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0