-

ibland är det verkligen svårt att veta vad man vill
och framförallt vad som är det rätta valet
jag önskar att saker och ting var enklare
då hade jag sluppit göra fel val hela tiden
och då hade jag kanske sluppit bli sårad i slutändan...

"vi ska nog bara vara vänner"
"jag har riktigt starka känslor för henne"
"förlåt"
"det kommer bli annorlunda denna gången"
"jag ska göra allt för att få dig"
"du kan inte bestämma vad jag får och inte får göra"
"du bestämmer inte över mig"
"stick"
"jag älskar dig"
"du är den rätta för mig"
"jag vill inte ha någon annan än dig"
"jag skulle aldrig lämnat henne för dig"

jag förstår mig inte på dig.

Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0