någon gång måste man ta sig ur och kämpa emot

puuh, är precis klar med mitt so arbete nu! känner att jag är värd att ta på mig mjukisdressen, göra lite te och bara ta det lugnt framför tv'n. känns som att jag aldrig gör det längre, bara ta det lugnt och inte göra något speciellt. jag måste verkligen skaffa mer tid för bara mig själv.

i skolan idag hade vi redovisning av svenska. jag hade bara gjort min uppgift och inte tränat på själva redovisningen, men det gick nog väldigt bra ändå tror jag! när jag kom hem idag var mormor, morfar och mormors syster med man här, även min kusin. det blev en liten fika och sen åkte de härifrån igen.
nu blir det mys, puss


Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0