jag kommer spara våra foton, det vet jag. jag kommer titta på dom de dagar jag saknar dig. och jag kommer ha ont i magen, precis som nu, flera dagar. men jag ska gå vidare och den här gången ska jag inte glömma hur smutsig du är

jag trodde aldrig att det skulle vara så lätt att sluta älska någon
bara sluta vara kär i någon sådär
men det var det
kanske för att jag insett att jag är värd så mycket bättre
& du är inte ens värd denna texten

Kommentarer från er söta läsare
Postat av: Andy

Jag ber om ursäkt för allt Emmy , lycka till me livet



Du kommer alltid finnas i mitt hjärta <3

2010-05-31 @ 15:48:31
Postat av: moa

hej, vad fint du skriver emmy. sist jag såg dig var du bara ungefär 1 meter hög. men du verkar ha kommit långt nu. du skriver så ärligt och levande att jag inte kan låta bli att bli berörd. vackert. kram

2010-11-22 @ 16:40:28
URL: http://nextstation.devote.se

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0