ännu mer

7-4-1-2
”Så, nu åker en till kod in i blodet”
Hon skrattar lite tyst, drar ett till bloss från cigaretten och tittar på mig.
”Som om det skulle hjälpa va?”
Jag noterar hennes kroppsspråk. Förstår att hon vill berätta nu. Hon drar de svarta naglarna över den röda koden, tittar menande upp på mig.
”Är det han igen? Vad har han nu gjort?” frågar jag efter ett tag.
”Du vet hur han är Johan. Jag såg hans sms igår. Han håller på igen. Det är nästan att jag vill det. Han får göra vad han vill med de där jävla häxorna. Han kan seriöst få slå mig medvetslös med. Vad som helst. Hellre att han skadar mig än skiter i mig.” säger hon lugnt. Sen tar hon cigaretten och pressar den sista biten mot handleden tills den slocknar. Precis nedanför den röda sjuan ser jag hur huden bränns, bildar märke.

http://wiretowire.blogg.se

Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0