Day 02 – 10 things you like

1. min iPhone. den är helt enkelt den bästa killen som finns.

2. drottning blanka, (detta känns oerhört nördigt, men vafan) jag trivs riktigt bra på min skola och i min klass.

3. all sorts musik (nästan)

4. my wonderful girlfriends
 

5. vet att cassandra också skrev honom. men, cimon lundberg. om det går att vara kär i någon man aldrig träffat så är jag kär i honom, helt klart.


6. "ooohoo FUCK YOU! what's the name of this mother fucking game? emmy fuck emmy fuck better than bella fuck"

7. piercingar och tatueringar (dock ej allt)

8. ärliga, ödmjuka, roliga, kärleksfulla, omtänksamma killar.

9. såna här -> indie boys

10. mysiga hemmakvällar & galna utekvällar (det hör inte ihop, jag vet. men jag gillar båda)

Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0