Day 06 – Your day

denna långa dagen började med skola klockan 8, slutade vid 1. sedan var det snabbt hem och sen åkte vi nästan direkt till malmö.

i malmö letade vi upp en mysig restaurang med en übersnygg servitör. vi åt och sedan gick vi till köpcentrat hansa, där satt jag och cassandra i tomtens knä och sa vad vi önskade oss i julklapp. sedan var det bussen till arenan som gällde. i malmö arena var det fullt ös. och herregud vad skoj jag hade, trodde inte det skulle vara så kul faktiskt.

när det var slut tog vi bussen först och sen sprang vi kanske 2 km, vi missade dock tåget ändå. nästa tåg skulle gå om mer än en timme så jag ringde dit min kompis patrik som bor utanför malmö (han dock inte träffa stackaren som körde ända till stationen) för vi gick ut och vet ni vad som stod där, en flygbuss som skulle till ängelholm och åka genom helsingborg. den riktigt snälla busschauffören tog oss med sig, i sin helt tomma buss. och vi var hemma redan innan vårt tåg från malmö skulle gå.

en lång härlig fredag.










Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0