du behöver hjälp

duschade, fönade håret, sminkade mig lite halvt, valde kläder och tog på mig på en halvtimme. bra jobbat va? på skolan blev det pizza med några från skolan och lärarna, mysigt. blev även sminkad av matilda. sen kom det lite folk och jag fick prata av mig, berätta vad jag tyckte o.s.v. efter öppet hus gick jag hem till sebbe med honom och matilda och sen tog vi bussen hem. kom nyss på vad det var jag glömde förut, MATTEPROVET imorgon.

suddig cambild på mig just nu, men det är ju alltid något. right?


Kommentarer från er söta läsare
Postat av: sannis

va svin kul att träffa dig!!

2010-10-29 @ 14:54:44
URL: http://sannaspogardh.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0