jag vill bara stanna upp tiden och ta reda på vad jag vill

hola amigos! kom hem igår från en helt totally amazing och underbar resa, ni är galet bra hela högen. bilder från mina 9 dagar in spain kommer någon gång senare när jag har mer tid. 
dagen började med att jag försov mig en och en halv timme = vaknade när jag egentligen skulle börja, var så trött att jag trodde att jag skulle kräka så mamma sjukanmälde mig. tänkte plugga eftersom jag har en jäkla massa att göra denna veckan men jag sov exakt hela dagen tills det var träning ikväll (det ösregnade exakt heeela träningen, men fotboll i alla väder som eldforsen sa), nu ska jag göra mig en chailatte och sen sova, är fortfarande trött..

en av sarahs bilder från spanien

Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0