du gör mig galen, på ett helt galet sätt

skola idag, etik och livsfrågor och samhällskunskap. helt ärligt nu: jag älskar skolan. fick även beröm av samhällsläraren och det är ju aldrig fel, right? tog bussen hem med fina ida och sebbe och nu är jag hemma, mysdressen på som vanligt och sminket bort, åt även precis upp den sista chokladbiten (oops). det känns som att jag tar igen allt jag missade att äta när jag inte kunde (pga halsen) vilket resulterar i, ja, lite för mkt gott. men varför inte leva livet när man kan liksom? nu blir det lite plugg, även lite tv (har lärt mig på psykologin att jag ska kompromissa mellan detet och överjaget, så det får bli lite av varje) känner att jag bara babblar på om allt och inget nu så, puss!


Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0