tant emmy







här ovanför har ni anledningen till varför jag var på så dåligt humör igårkväll.. mitt hår är vääldigt grått/lite lila/lite blått/pyttelite(fel brun färg) och ja.. allt du kan tänka dig, rosa också, och oranget. jag och bella fick för oss att vi skulle färga håret brunt och då blev det såhär (hennes också, så jag slapp gå själv såhär i stan idag..) har iallafall hämtat ny färg nu så ikväll blir det (FÖRHOPPNINGSVIS) brunt, annars får jag väl bli kallad för tanten resten av livet då. 
ska äta lite nu, hinna göra lite spanska (har muntlig redovisning för klassen imorgon och har bara hittat pyttelite fakta, inte översatt eller tränat eller nåt.. varför MÅSTE man ha spanska i skolan!?) känns bara onödigt just nu. fotbollsträning ikväll och därefter idol/brunt hår. I HOPE

Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0