Fråga om kostschema

 
Fick denna frågan angående mitt kostschema, så har satt ihop ett kollage som visar exempel på vad man kan äta till frukost, mellanmål, lunch och middag. Som kolhydrater äter jag matvete och quinoa. Dock har jag inte följt detta så pass mycket som jag hade hoppats på att jag skulle göra, idag t.ex. så blev det vanlig pasta med köttfärssås till lunch och åt även en brownie i eftermiddags (gott var det men det fick mig däremot att bli peppad till att låta bli i fortsättning). I vanliga fall skulle jag bli sjukt besviken på mig själv men jag antar att man behöver svackor ibland för att ta sig upp igen och nu vill jag utmana mig själv till att hålla mig till en stabil kost. Note to myself: When you eat like crap, you feel like crap. 
 

Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0