Day 13 – This week

veckan som har varit eller veckan som kommer? tar den som varit.

måndag: skola, plugg efter skolan och tog det sen lugnt.
tisdag: skola, simning, karateträning
onsdag: TRÄNINGSVÄRK, skola, plugg plugg plugg
torsdag: skola, sen kommer jag inte ihåg, plugg antagligen
fredag: julpyntning, pyssel och sunes jul i skolan. hem med bella, sen till gabriella.
lördag: öppet hus i skolan, städade, sen kom mina girls, vid halv 3 hade jag diskat alla ungefär hundra glas och robin fick torka dem.
söndag: trött som saatan, fick birkabulle till frukost (jiiiippiii), nu ska jag snart in i duschen, sen väla

mamma, titta! jag fikade inte en enda gång. tss

Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0