du tröttar ut mig





titta så mysigt vi har gjort det i skolan idag. hänger pepparkakor med glasyr och apelsiner i fönstrena också. jag spikade även upp en pepparkaka på väggen, whoops. (just det blev inte rektorn så glad över men jag visste väl inte att den inte fick hänga där..) nu sitter jag och väntar på att tyskaeleverna ska sluta, sen ska jag hem och fixa mig och därefter till rydebäck till en klasskompis. den här helgen kommer bli helt amazing, den är verkligen fullproppad med en massa trevligheter.

ska även leta efter en ny jacka. skäms så sjukt mycket i den jag har nu, trivs verkligen inte i den. vem vill liksom se ut som en rosa fet bakelse? inte jag iallafall.


Kommentarer från er söta läsare
Postat av: Mamma

Du är jättefin i den :) Puss

2010-12-11 @ 00:33:08

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0