fredagsmys

Efter en vecka med mycket stress och där jag inte mått så superbra psykiskt så spenderade jag min fredagskväll på bästa sätt, på gymmet! Det var så himla härligt med ett rejält benpass. Det är synd att jag inte har tagit mig tid och ork till gymmet tidigare i veckan, för där kan jag verkligen slappna av och jag mår så himla bra när jag tränar.
 
Hela dagen har varit bra idag faktiskt, umgicks med min älskade vän Alida nästan hela dagen. Lunch, lektioner tillsammans, en runda på stan, en snabbfika och solning. Så mysigt och jag är så himla glad för min fina vän!
 
Tänkte lägga ut en video imorgon på övningen nedan, min favorit för baksida lår, den tar riktigt bra!
 
 
Till middag blev det lax, spenat, avokado, majs, tomat, paprika och lättkvarg - mums!
 

Kommentarer från er söta läsare
Postat av: Alida

Du är så bra!! Min fina vän <3

Svar: Du är bra! Älskar dig!
Emmy Svensson

2013-02-02 @ 09:56:38
URL: http://nattstad.se/aalida

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0