Day 11 – Your siblings


detta är min bror gustaf och jag för ett antal år sedan

Gustaf är 2 år äldre än mig, han bor i ett likadant rum som jag gör vägg i vägg med mitt. enligt mig är han väldigt lat, för jag får städa hans rum (får dock pengar för det) och han kan inte byta lakan, för han vet inte hur man gör. han går spid på filborna, det sista året och han har väldigt mycket muskler. när vi var små var jag störst så då var det ok att slåss, nu blir jag rädd bara han går emot mig med en arg blick. Gustaf och jag är ju faktiskt syskon och det kan märkas ibland (inte på det jag berättat hittills), men, vi är båda ganska känsliga, iallafall om vi är kär i någon. Ingen av oss är speciellt långa, vi bygger lätt muskler och har stor benstomme (heter det så?) haha. Ibland kan han gå mig på nerverna, som nyss (antagligen anledningen till att jag inte skriver hur bra han är). Han kan få mig att gråta hur lätt som helst och hans skrik gör mig jätte rädd. Han kallar sig själv för världens bästa bror. Gustaf gillar inte att kramas, iallafall inte med mig. Jag får inte ens peta på honom. När han var liten, som på bilden här uppe var han jätte söt tycker jag. Ja, det var väl min bror. trots allt, världens bästa bror.


Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0