jag vet att du ljuger, så försök inte

ni får ursäkta den dåliga uppdateringen men har inte riktigt tid för datorn för det händer så mycket hela tiden och det kommer inte bli bättre med uppdateringen, men det får ni ha förståelse för tycker jag.
förövrigt var det ganska så mysigt i skolan idag. efter skolan åkte jag en snabbis ner i stan, har även satt dit ett tandsmycke men det åkte av när jag skulle dricka ur en vattenflaska som jag slog mot tanden.. haha. träning innan ikväll och nu tar jag det bara lugnt, ska snart sova för det blir promenad med mamma imorgonbitti. därefter åker vi till göteborg på student, så är ledig hela dagen från skolan :) puss på er

två ganska lökiga bilder på mig från igår, men tyckte ni kunde få de eftersom det inte blir bilder på mig så speciellt ofta
 


Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0