all i want for christmas is you

nu är jag nästan färdig med alla julklapparna, det blir bara fler och fler. tänkte slå in de sista men vet inte riktigt hur? jag ska erkänna en sak, nästan alla mina paketer består av foton på mig själv.. fast jag vet ju att släkten uppskattar det så..

iaf, åkte ner till stan och köpte en häftig sak till mamma och pappa. tänker inte berätta vad fall i fall de läser min blogg. sen skulle mamma klippa sitt nya hår lite, för det var för långt. (JAAAA, min mamma har skaffat löshår, är jag avis eller!?!?!?!?) under tiden så gick jag och min bror och fikade, blev en kaffe latte och en chokladboll för min del. sen kom andy en stund och sa god jul och så, sen åkte jag hem och träffa linnea. nu ska vi snart ha lite lille jul och lite julklappsutdelning skulle jag tro.

Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0