7/7-08 <3

idag har jag varit tillsammans med andy i ett helt år. & just nu vill jag bara att han ska komma hem från spaninen så han kan hålla om mig. saknar honom något sjukt mkt. men eftersom andyhjärtat inte är hemma idag, så åker jag till växjö. stannar där tills på lördag och sen är det bara 3 dagar tills han kommer hem. så det är ju bra. jag sover hos mormor och morfar idag, myys. kanske jag skriver något innan jag kommer hem, men bara kanske :)
kommer sakna min bästavän, linnea wifvesson<3

andreas claesson hjärta emmy svensson, always and forever


Kommentarer från er söta läsare
Postat av: Emmy

Grattis cutie :)

2009-07-08 @ 11:22:48
URL: http://emmymatilda.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0