jag kan känna lyckan

kvällen igår blev riktigt rolig. vi träffade fredrik, fredrik och max. helt speedat, haha.
idag på morgonen vaknade jag av att mamma ropade på messi, sa åt honom att väcka emmy, han springer in i mitt rum och hoppar upp mot sängen och slickar på mig. alltså vaknade jag ungefär som jag alltid brukar göra nu förtiden, bra knep av min kära mor. efter frukosten gick jag, mamma, pappa, messi, farmor och faster till pålsjö skog och käka våffla, riktigt gott. senare på dagen gjorde jag inte alls mycket, spelade guitar hero (h) ikväll var jag med linnea och max, alltid lika kul. först var vi ett tag vid hemmakväll, sen kom vi på att jag och linnea hade en till film som vi hyrde igår så vi gick hem till henne och hämtade den, sen cyklade vi hem till mig och såg på den. på vägen blev vi jagade av polisen, vad jag trodde iaf. läskigt, man vet ju aldrig..

andyhjärtat. jag antar att du läser detta när du kommer hem från spanien. så jag vill du ska veta att jag tänker på dig så gott som precis hela tiden. jag känner mig inte hel utan dig. tänk att vi fortfarande står kvar vid varandra, när vi gått igenom allt det vi har. det måste betyda en hel del, och det gör det verkligen för mig. jag saknar dig så in i helvete och längtar efter dig ännu mer. men nu är det faktiskt bara en natt, en dag och sen en natt till kvar tills vi träffas igen. tänk att jag får vara din, det får mig att känna mig lycklig, och jag blir stolt. jag älskar dig andreas claesson, mer än någon någonsin kommer förstå.


här kommer en bild på mig & min allraste bästa vän l.wifvesson


Kommentarer från er söta läsare
Postat av: linnea wifvesson

JAG ÄLSKAR DIG :D::D:D:D:D::D:D:D:D: <3<3<3<3<3

2009-07-13 @ 00:28:30

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0