kings and queens, it's time to rock.

idag skulle jag egentligen till stan med max, men på morgonen så ringde pappa och beställde klipptid till min bror så kom jag på att jag behövde också klippas för det skulle jag egentligen gjort innan skolavslutningen.. så han fixade en klipptid till mig med. ner till stan med pappa, gustaf, johanna och messi. vi klippte oss, jag fixade ett års present till andy, vi fikade, pappa var hos optikern och sen åkte vi till hyllinge där jag och johanna väntade utanför med messi medans pappa och gustaf var inne i någon affär och köpte flytvästar, dom ska nämligen iväg och segla på onsdag. när vi kom hem kom även kusin robin hit och vi hade fifa turnering, gissa vem som kom sist. hmmm jag. nu väntar jag på att maten ska bli färdig och sen ska jag ut med linnea och max. jag längtar efter andy så in i helvetes mycket nu.



Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0