l.wifvesson's <3

igår: åkte till mörarp till alida vid 1 tiden på dagen, vi gjorde typ ingenting till klockan 22, jo vi var först ute med hajdar å några fler, sen kom japhet och david. vi kollade på en jäätte läskig film, fast att jag lovat mig själv att inte göra det fler gånger. men, jag gömde mig bakom kudden (a) vi hade jätte kul och sen gick dom hem vid halv 2 tror jag. då var jag och alida vääldigt hungriga, så vi gjorde bullar i ugnen och åt dom vid halv 3. sen la vi oss och jag somnade vid kvart över 3 och alida senare någon gång.

idag:  jag vaknade vid 12.45  och då hade alida redan varit uppe i nästan 2 timmar och saga hade kommit dit, jag gick upp och åt frukost sen kollade vi på tv sen följde dom mig till tåget. det hände inte så mkt här hemma, sen kom julia sen efter 2 timmar åkte vi på träning. efter träningen var jag med linnea. vi var först på hk, där vi köpte 3 glassar för att vi skulle få en badboll. sen gick vi ut, sen gick vi tillbaka så sa jag att den inte funkade, så då fick vi EN TILL :D yee, king man är. så vi hade vars en. sen gick vi hem till jakob, hade inte träffat honom på tusen år kändes det som och jag hade saknat honom. sen skrev vi på varandra i ansiktet. sen gick vi vidare och träffade på massa folk, blev av med en badboll, böhöhöhöhööö. oscar som snodde den..
nu sitter jag hemma och ska snart sova, för imorgon sticker jag till växjö och kommer inte hem förens på lördag! yeyyeyeye, skit kul. jag är speedad. fast måste sova för ska upp tidigt.
puss



Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0