första inlägget

nu har jag gjort mig en blogg & detta är mitt första inlägg.
tyckte det passade väldigt bra med att börja blogga nu i sommar,
ni får del av mina härliga sommarstunder och det finns ingen
chans att jag kommer glömma dom när jag kan gå tillbaka och titta.
underbart.

första dagen på sommarlovet idag, I love it!
igår var det skolavslutning och jag hade en mkt trevlig dag med linnea 
och även en mkt trevlig firarkväll, hoppas de inblandade håller med :)
idag när jag vaknade vid halv 11 tiden var jag då lite seg, men sånt får
man stå ut med. efter en stund insåg jag att det var fint väder, var tvungen
att kolla en extra gång om det verkligen var så, och sen en till. ja, det var faktiskt så!
på med bikinin och sola, dock bara någon timme för det var väldigt varm
på min altan. Efter det har jag bara suttit inne, har allt lite skuldkänslor för det..
men jag har ju faktiskt ett helt sommarlov framför mig att ta vara på värmen.
senare idag kommer Andyhjärtat till mig, & det är bra för jag har saknat honom.


här kommer en bild på mig & linnea innan skolavslutningen

Kommentarer från er söta läsare
Postat av: emilia

tack för i tisdags älskling ! ;)

så jävla söta e ni ;o

älskar dig <333

2009-06-18 @ 11:57:51

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0