jag börjar bli brun

vaknade första gången vid 8 idag, men gick upp 9. haha, ni måste tycka jag är knäpp, för jag själv tycker faktiskt att jag är det lite. liksom sommarlov. men, jag skulle faktiskt ut å motionera. så vid halv 10 gick jag ut, samtidigt som andy's pappa ringde och ja, jag vet inte riktigt vad han ville, men han snackade om att jag kostade mycket pengar för mina föräldrar och när jag skulle börja jobba egentligen och betala tillbaka de dära pengarna, och då tyckte jag att det är ju inte mitt fel att jag är född, det var ju faktiskt deras val. haha. sen kom jag hem klockan halv 11 igen, duschade och sen åt jag frukost. nu sitter jag bara och tar det lugnt, vid klockan 1 ska jag till stranden med oscar och han ska skjutsa mig på sin cykel, vilket han inte vet ännu. men det får han göra vare sig han vill eller inte för jag ska faktiskt till min pojkvän sen och sova där :)
puss



Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0