sol sol sol

jag hade en vädligt mysig dag tillsammans med alida igår,
vi var på stranden ett tag, sedan gick vi hem till mig, sedan
åkte vi till stan och sen hem igen nästan direkt. vi åt, sen
skulle alida spela match på västergård, matchen blev 2-2.
sedan åkte vi hem, oscar kom hit å vi såg på film, den var
rättså läskig.. men, inga mardrömmar iallfall.
idag vaknade vi rättså tidigt, åt frukost och sen till stranden,
var vid stranden vid 11 ungefär. det blev många timmar där,
tror jag gick hem vid halv 5. kvällen blir nog lugn, sen ska jag
höra vem som vill med mig till beachen imorgon, i love solen.
anders kom precis i mitt skrivande, jag tjänade 100 kr på att
jag lagade hans shorts :D yey!
tur han gjorde mig glad för en stund, kan behövas.
puss

Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0