wild horses I wanna be like you

hejhopp.
vaknade upp bredvid min älskling idag, jag älskar det,
så sjukt underbart att få känna kärleken direkt på morgonen.
vid halv 11 gick vi upp, åt frukost å sedan duschade vi.
vid runt 1 så åkte vi till danmark, mkt mysig dag där.
sedan hem till andy och därefter hem till mig för att äta,
grillat blev det idag, me like! grillade revben är ju storfavvisen.
nu ska jag gå till soffan å mysa med min pojkvän, bara så
ni vet så är han riktigt underbar :)
puss!


det måste vara något fel, om man känner sig ensam fast att man 
egentligen har jätte många runt omkring sig som bryr sig om en..


Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0