att se dig le, det får mig att vilja leva förevigt med dig

godmiddag folket.
igår var jag i skolan, sen väla med mamma och köpte mig en nya jacka, brun parkas. gilla! när jag kom hem var andy här och jag bakade bullar, mumsmums. vi somnade riktigt tidigt och vaknade lika tidigt. idag har jag klippt hans hår och det blir väldigt snyggt tycker jag, nu sover han för han har ont i huvudet och snart ska vi äta. ikväll är det träff med fotbollslaget + familj för att kolla på filmer från när vi var i usa och äta amerikansk mat o.s.v, blir förhoppningsvis väldigt trevligt. nu ska jag rädda mina grönsaker på farmville. ♥


Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0