nu vet jag, men det är alldeles för sent

jag borde verkligen lägga mig nu, men kommer ändå inte kunna somna så jag tänker inte göra det. funderar på att vara vaken hela natten. är ändå sjuk så vet inte om jag kan gå till skolan imorgon. en jävla förkylning och även en jävligt svullen hals nu + feber. och gud vad synd det är om mig. verkligen inte!
för vill ni veta en sak, jag är en idiot som tror att jag kan bli förlåten.
kanske blir jag det, såfall är det ett jävligt stort mirakel som sker.


Kommentarer från er söta läsare
Postat av: Prisen om du är hans prinsessa?

Kommer alltid stå vid din sida oavsett , du har alltid mig och jag alltid dig jag hoppas du vet de

2009-10-19 @ 00:15:34
Postat av: Anonym

det är sånt man får ta om mman gör misstag tyvärr. men man lär sig till nästa gång!

krya på dig

2009-10-19 @ 11:15:07

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0