nu vet jag vad det är som saknas

hemma i helsingborg nu. har haft ett par underbara dagar i växjö, i söndags var det väldigt lugnt. vi spelade bingolotto på kvällen men vann inget speciellt. i måndags träffade jag saknade emelie på stan och vi gick i affärer och jag köpte faktiskt bara en halsduk, (stor, tjock, bred och mest vit) precis som jag ville ha den! och även ett par übercoola glasögon, emelie likadana såklart. har ingen bild ännu men det kommer kanske senare. sen på kvällen så åkte vi till mina kusiner, trevligt med god mat och så. idag har jag bara läst och läst och läst, kan verkligen inte sluta när jag hittar någon bra bok! efter lunchen åkte vi hem till helsingborg och mamma körde mig direkt till min saknade pojkvän, ville sova hemma idag så sover nog hos honom imorgon istället. hemma nu och tar det bara riktigt lugnt.
imorgon blir det bästa alida, som jag saknar riktigt mycket♥ 


Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0