det jobbigaste är att man plötsligt har något att förlora

börjar med att berätta att dagen igår var riktigt mysig och trevlig. stan med julia efter skolan, fikade på espresso house och lite shopping, efter det hem till min kusin en kort stund för att sedan träffa amanda. vi promenerade och sprang, mycket härligt! idag har jag läst en tredjedel av boken och spelat match, den slutade 2-2 och domaren var USEL. nu ska jag snart fixa mig för om en timme går bussen till stan där jag ska äta på haket med min bror, johanna och andy. efter det ska vi kolla bio, det blir 'flickan som lekte med elden', efter bion åker jag och andy hem hit och myser ♥


Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0