för andra är du vem som helst men för mig är du allting

sitter ute i friggeboden i min ensamhet just nu och myser för det mesta. lyssnar på den nya favoriten: Miss Li. fullständigt älskar hennes låtar och röst, precis något för mig. när jag blivit varm ska jag försöka sova vilket är om ett tag. promenaden med julia gick bra, enligt min stegräknare har jag sammanlagt gått 14384 steg idag vilket är rätt bra kämpat. pluggandet av matte gick mindre bra så får gå upp en stund tidigare imorgon och plugga då, har ju prov på torsdag! imorgon bär det av till ängelholm med matsäck och när vi är hemma igen blir det mys med älsklingsandy. du betyder mer för mig än du någonsin kommer förstå hjärtat♥


klicka här för att kolla in min pojkväns blogg

Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0