jag önskar du var här igårkväll så du kunde tröstat min gråt

skolfotot idag gick helt okej, eller iaf gruppbilden, tror jag! det enskilda blev jag inte särskilt glad över men jag vet ju att mormor & morfar blir det :) efter skolan kom andy, vi tog det lugnt och sen cyklade vi till ica och handlade mat. hans bror fyller år idag så på lördag blir det släktkalas, grattis linus på 9-årsdagen. Nu ska jag snart kolla idol sen kändisjungeln, antagligen lite te för att koppla av. lovade ju mig själv att inte träna eller plugga i eftermiddag/kväll utan ta det lugnt, och det har jag lyckats rättså bra med.

andreas claesson, vill bara säga att jag älskar dig. ibland kan jag fortfarande inte förstå att du valt mig av alla tjejer som finns i världen. du är min ängel, min önskan som gått i uppfyllelse. Jag hoppas att vi kommer hålla ihop resten av våra liv, för det känns helt underbart rätt med dig. /din emmy hela livet ut ♥


Kommentarer från er söta läsare
Postat av: natta :)

så söt du är emmy! :)<3

2009-09-21 @ 21:19:03
URL: http://davidssonnathalie.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0