jag tror att du ångrar att du en gång lurade både mig och dig själv

igår direkt efter skolan var jag med matilda och vi gjorde armband, blev jätte fina. efter det åkte jag till andy, sen spenderade vi hela kvällen på fest hos wehlin. väldigt lyckat, träffade massa nya folk så det var trevligt. sen somnade vi hos andy vid 3 någon gång, myycket seg idag på morgonen när andys pappa kom för att hämta honom vid halv 10, usch. jag sov ett par timmar och sen hämtade mamma och pappa mig så åkte vi för att köpa inredningssaker till friggeboden. nu ska jag plugga en massa och sen kommer andy. det blir mys här hemma för oss idag, måste lägga mig tidigt eftersom jag har samling vid 8.30 imorgon tror jag till matchen ♥


Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0